Našou najcennejšou komoditou sú naši ľudia, veľkú pozornosť preto venujeme práve rozvíjaniu ich schopností.
Kontinuálne vzdelávanie umožňuje našim ľuďom posun smerom k ich profesijným cieľom a ambíciám a zároveň poskytuje neustále kvalitnejšie a odbornejšie služby pre našich klientov. Okrem oblasti IT kladieme veľký dôraz aj na rozvoj v oblasti pôsobenia našich klientov a školíme expertov na bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie či verejnú správu.
Hlavné oblasti vzdelávania:
Klientske segmenty
Poskytujeme odborné vzdelávanie v oblastiach pôsobenia našich klientov, aby sme pre nich boli rovnocennými partnermi pri riešení potrieb ich biznisu. Vzhľadom na typy našich klientov sa venujeme najmä:
- Bankovníctvu
- Poisťovníctvu
- Verejnej správe
- Telekomunikáciám
Informačné technológie
Hlavným zameraním našej spoločnosti je implementácia informačných technológií pre našich klientov. Vzdelávanie v oblastiach informačných trendov, zlepšovanie techniky analýzy, testovania, riadenia a údržby je preto alfou a omegou pre naše fungovanie.
Osobnostný rozvoj
Práca s ľuďmi vyžaduje špecifické schopnosti, ktoré treba neustále zlepšovať. Osobný rozvoj v takzvaných mäkkých zručnostiach je neoceniteľný pri práci v tímoch, manažovaní procesov v čase, ale aj v osobných komunikačných či líderských schopnostiach.