Vývoj a analýza trhu mobilných aplikácií

Ondrej Svačina 04. mája 2016

Trhy, stratégie, chyby, peniaze

Státisíce aplikácií pre mobilné zariadenia, ktoré sa objavili v priebehu pár rokov, dávajú tušiť, že prichádza nová technologická vlna. Smartfónom stačil iba jeden rok na to, aby ich predaj v krajinách západnej Európy a USA prekročil počet predaných jednoduchých telefónov. Neustále rastúci dopyt po týchto aplikáciách naznačuje, že zatiaľ vidíme iba jej začiatok. Ale ako vôbec pristupovať k vývoju a stratégii mobilných aplikácií v našej spoločnosti, aby sme sa vyvarovali chýb, ktorých sa dopúšťajú iní?
V prezentácii sa pozrieme na vývoj a analýzy trhu mobilných aplikácií, aké sú možnosti ich tvorby a aké existujú spôsoby ich speňaženia. V krátkosti si povieme aj o najväčších chybách, ktoré spoločnosti v procese tvorby mobilných aplikácií robia.

softec_svacina_0098_small_jpg
Ondrej Svačina