Podpora automatizácie pri vymáhaní pohľadávok

Tatra banka sa rozhodla v čo najväčšej miere automatizovať proces sledovania rizikových pohľadávok. Integračný projekt Collections Software rieši automatizáciu procesu vymáhania pohľadávok pre retailové produkty. Samotná integrácia dotknutých systémov bola riešená vytvorením softvérovej medzivrstvy Middle Layer. Zisti viac

Obchodný úverový priestor a skorá záväzná ponuka

Už pri prvej návšteve pobočky dostane klient relevantnú ponuku úveru - toto bola hlavná myšlienka projektu LoanEE. Jeho výsledkom bolo vytvorenie predajného nástroja pre pobočky Tatra banky umožňujúceho plné využitie úverového potenciálu klientov. Zisti viac

Nová generácia predajno-servisného portálu

Poštová banka sa rozhodla podporiť obsluhu svojich klientov implementáciou predajno-servisného portálu novej generácie, postavenom na najmodernejších biznis aj IT konceptoch. Za týmto účelom koncom minulého roka Poštová banka rozbehla projekt s poetickým názvom Benátky. Zisti viac

Automatické spracovanie exekučných príkazov

Tatra banka úspešne rozšírila aplikáciu na automatické spracovanie exekučných príkazov o podporu elektronických príkazov. Aplikáciu pre Tatra banku vyvinul Softec s cieľom zefektívniť agendu spracovania exekučných príkazov. Zisti viac

Poisťovací informačný systém

Vienna Insurance Group (VIG) je poisťovací koncern s medzinárodnou pôsobnosťou kótovaný na burze, so sídlom vo Viedni. Je jedným z najväčších hráčov na poistnom trhu v strednej a východnej Európe. V posledných rokoch dosahuje výrazné nárasty podielov na trhu, objeme poistných zmlúv a ziskovosti svojich pobočiek. Za týmto úspechom stojí nielen premyslená obchodná stratégia, ale i dôsledné riadenie nákladov a investícií. Zisti viac

Finančná analýza klienta

Takmer každému z nás už niekedy niekým bola ponúkaná či poskytnutá služba finančného poradenstva. V dnešnej dobe kedy na trhu pôsobí množstvo finančných inštitúcií (poisťovne, banky, správcovia fondov, atď.) s obrovským portfóliom ponúkaných produktov je len veľmi ťažké detailne sa zorientovať v ich ponukách a utvoriť si obraz o všetkých dostupných možnostiach, preto skôr či neskôr sa pravdepodobne každý z nás s finančným poradcom stretne. Zisti viac

IS Riadenia sociálnych dávok

Systém na podporu agendy výplaty sociálnych dávok pre Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny (IS RSD) podporuje automatizované spracovanie žiadostí, cez posúdenie nároku, priznanie dávky až po výplatu dávky poberateľovi. Zisti viac

Riadenie klientskeho rizika

Slovak Telekom (predtým T-Mobile Slovensko) je poprednou telekomunikačnou spoločnosťou, poskytujúcou služby hlasovej a dátovej mobilnej komunikácie. Snaží sa neustále rozširovať a skvalitňovať paletu svojich služieb klientom, zrýchľovať ich obsluhu, rozširovať predajné kanály a zavádzať najmodernejšie technológie. Zisti viac