V segmente predaja produktov a služieb prostredníctvom maklérskej siete spolupracovníkov postupne dochádza k legislatívnej a obchodnej štandardizácií postupov a vzťahov. Z pohľadu klienta sa do popredia dostáva budovanie a udržiavanie vzťahu s ním, vrátane šírky a kvality jeho obsluhy.
Okrem tradičného konkurenčného tlaku silne rozvinutého odvetvia vstupujú čím ďalej tým viac do deja nové technológie ako digitálne vlastnoručné podpisovanie a najmä nové postupy, ktoré integrujú inak samostatne fungujúce inštitúcie. Z pohľadu spolupracovníka maklérskej siete sa všetko spája do jednotného integrovaného obchodného procesu bez potreby prihlasovať sa do systémov, bez potreby manuálne prepisovať či prenášať dáta. Sme presvedčení, že toto dianie prinesie väčšiu spokojnosť a vyššiu kvalitu pre poisťovne, maklérske spoločnosti a najmä pre ich spolupracovníkov a klientov.