Intuitívne riadenie vo veku zákazníkov

dusankocurekromajanciga

Dušan Kocúrek, Roman Jančiga Scrumdesk, Softec

Prepáčte, ale vy, náš zákazník, dnes už nie ste prvoradý.

Pre nás sú dôležitejší zákazníci našich zákazníkov. Už nám nestačí iba množstvo fakturovaných človekodní, pridaná hodnota, alebo množstvo vlastností. Menej, avšak najdôležitejšie, kvalitné pripravené a okamžite použiteľné funkčnosti znamenajú pre nás viac.

Ako sa odlišuje spôsob práce v tíme, ktorý má práve toto za cieľ? V tíme, v ktorom znalosti poskytujú výhodu, no nie sú všetkým?

Životné situácie reálnych tímov vám priblížia netradičné možnosti organizácie práce, riadenia projektov a dodávania funkčných produktov založených na intuitívnom manažmente, v ktorom je pravda skutočne viditeľná.