Garantujeme vopred odsúhlasené reakčné doby a merateľné parametre poskytovaných služieb v zmysle definovaného SLA
Informačné systémy majú záručnú dobu, v ktorej sme klientovi k dispozícii pri riešení akýchkoľvek eventualít spojených s fungovaním informačného systému. Veľká časť našich spoluprác s klientmi však pokračuje aj po skončení záruky.
Dôvodov je niekoľko; prvým z nich je, že väčšina informačných systémov vyžadujú pravidelnú údržbu. Keďže potreby klientov sa prirodzene menia v čase, systémy je potrebné týmto zmenám prispôsobovať. Ďalším dôvodom dlhodobých spoluprác je systematická práca na zlepšovaní ďalších procesov, vyvíjanie novej informačnej stratégie, alebo jednoducho servis pre aktuálne potreby firmy a jej zamestnancov.
Medzi dlhodobé služby patrí:
- konzultačná a technická pomoc
- hot-line
- úprava systému v zmysle legislatívnych zmien
- zber, vyhodnocovanie a implementáciu pripomienok a návrhov na zmeny
- údržba rozsiahlych informačných systémov pre medzinárodných klientov