Referencie

Vybrané projekty

Podpora automatizácie pri vymáhaní pohľadávok

Tatra banka sa rozhodla v čo najväčšej miere automatizovať proces sledovania rizikových pohľadávok. Integračný projekt Collections Software rieši automatizáciu procesu vymáhania pohľadávok pre retailové produkty. Samotná integrácia dotknutých systémov bola riešená vytvorením softvérovej medzivrstvy Middle Layer. Zisti viac

Obchodný úverový priestor a skorá záväzná ponuka

Už pri prvej návšteve pobočky dostane klient relevantnú ponuku úveru - toto bola hlavná myšlienka projektu LoanEE. Jeho výsledkom bolo vytvorenie predajného nástroja pre pobočky Tatra banky umožňujúceho plné využitie úverového potenciálu klientov. Zisti viac

Nová generácia predajno-servisného portálu

Poštová banka sa rozhodla podporiť obsluhu svojich klientov implementáciou predajno-servisného portálu novej generácie, postavenom na najmodernejších biznis aj IT konceptoch. Za týmto účelom koncom minulého roka Poštová banka rozbehla projekt s poetickým názvom Benátky. Zisti viac

Automatické spracovanie exekučných príkazov

Tatra banka úspešne rozšírila aplikáciu na automatické spracovanie exekučných príkazov o podporu elektronických príkazov. Aplikáciu pre Tatra banku vyvinul Softec s cieľom zefektívniť agendu spracovania exekučných príkazov. Zisti viac

Poisťovací informačný systém

Vienna Insurance Group (VIG) je poisťovací koncern s medzinárodnou pôsobnosťou kótovaný na burze, so sídlom vo Viedni. Je jedným z najväčších hráčov na poistnom trhu v strednej a východnej Európe. V posledných rokoch dosahuje výrazné nárasty podielov na trhu, objeme poistných zmlúv a ziskovosti svojich pobočiek. Za týmto úspechom stojí nielen premyslená obchodná stratégia, ale i dôsledné riadenie nákladov a investícií. Zisti viac

Informačný systém Modelu cestnej siete (IS MCS) je nástrojom pre realizáciu centrálnej technickej evidencie cestných komunikácií SR, určovania a posudzovania trás pre prepravu nadmerných a nadrozmerných nákladov, hospodárenia s vozovkami, hospodárenia s mostami a agendy dopravného inžinierstva. Jeho nasadením, prevádzkou a rozvojom sa zvyšuje efektivita práce a skvalitňujú sa služby používateľom nielen v rámci rezortu dopravy, ale aj v ostatných rezortoch štátnej správy, samosprávy, v oblasti vedy a výskumu, školstva a riešenia projektov európskeho významu.

Zavedenie systému EPIS do praktického používania v roku 2006 nám umožnilo efektívnejšie vykonávanie surveillance prenosných chorôb a naplnenie hlásení jednotlivých prípadov prenosných ochorení v zmysle zákona  č.355/2007Z.z. o ochrane podpore a rozvoji verejného zdravia.

Portál elektronických služieb mesta Košice prináša občanom a podnikateľom elektronické služby, vďaka ktorým môžu 24 hodín denne realizovať podania z oblastí daní a poplatkov, životného prostredia, dopravy, sociálnych vecí a pod. Moderné a prehľadné formuláre ponúkajú komunikáciu s magistrátom z pohodlia domova pre všetkých, ktorí nemajú čas alebo z nejakých dôvodov nemôžu prísť osobne. Integrácia na registre a externé systémy pozdvihla úroveň zdieľania dostupných informácií a ich využiteľnosť.

Formulárový portál sprístupňuje občanom elektronické služby, ktorými si môžu z pohodlia domova požiadať o 40 druhov sociálnych dávok. Služby rezortu v oblasti sociálnych dávok sme tak významne zjednodušili a sprístupnili ich širokej verejnosti vrátane osôb so zdravotným postihnutím.

Základ, prečo ma baví práca na projekte Odkaz pre starostu je, že predstavuje ďalšiu formu participácie a kontroly vo vzťahu občan – samospráva, ďalší priestor na riešenie konfliktov a nejasností a snahu o transparentnejšie jednanie.

Mobilné aplikácie Odkazu pre starostu nielen výrazne rozširujú možnosti občanov otvorene komunikovať so samosprávou, ale tiež pochopiť, čo má samospráva na starosti. Vytvára na ňu pozitívny tlak. Myslím, že môže osloviť používateľov smartfónov, ktorí sú schopní ešte rýchlejšie upozorniť na problém v ich okolí. Zároveň aplikácia približuje samosprávu mladším ročníkom.