Referencie

Referencie

Vybrané projekty

Automatické spracovanie exekučných príkazov

Spoločnosť Tatra banka úspešne ukončila pilotnú a zahájila ostrú prevádzku aplikácie na automatické spracovanie exekučných príkazov. Aplikáciu pro Tatra banku vyvinul SOFTEC s cieľom zefektívniť agendu spracovania exekučných príkazov. Zisti viac

Poisťovací informačný systém

Vienna Insurance Group (VIG) je poisťovací koncern s medzinárodnou pôsobnosťou kótovaný na burze, so sídlom vo Viedni. Je jedným z najväčších hráčov na poistnom trhu v strednej a východnej Európe. V posledných rokoch dosahuje výrazné nárasty podielov na trhu, objeme poistných zmlúv a ziskovosti svojich pobočiek. Za týmto úspechom stojí nielen premyslená obchodná stratégia, ale i dôsledné riadenie nákladov a investícií. Zisti viac

Finančná analýza klienta

Takmer každému z nás už niekedy niekým bola ponúkaná či poskytnutá služba finančného poradenstva. V dnešnej dobe kedy na trhu pôsobí množstvo finančných inštitúcií (poisťovne, banky, správcovia fondov, atď.) s obrovským portfóliom ponúkaných produktov je len veľmi ťažké detailne sa zorientovať v ich ponukách a utvoriť si obraz o všetkých dostupných možnostiach, preto skôr či neskôr sa pravdepodobne každý z nás s finančným poradcom stretne. Zisti viac

IS Riadenia sociálnych dávok

Systém na podporu agendy výplaty sociálnych dávok pre Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny (IS RSD) podporuje automatizované spracovanie žiadostí, cez posúdenie nároku, priznanie dávky až po výplatu dávky poberateľovi. Zisti viac

Riadenie klientskeho rizika

Slovak Telekom (predtým T-Mobile Slovensko) je poprednou telekomunikačnou spoločnosťou, poskytujúcou služby hlasovej a dátovej mobilnej komunikácie. Snaží sa neustále rozširovať a skvalitňovať paletu svojich služieb klientom, zrýchľovať ich obsluhu, rozširovať predajné kanály a zavádzať najmodernejšie technológie. Zisti viac
pridaj sa k nam

„Informačný systém Modelu cestnej siete (IS MCS) je nástrojom pre realizáciu centrálnej technickej evidencie cestných komunikácií SR, určovania a posudzovania trás pre prepravu nadmerných a nadrozmerných nákladov, hospodárenia s vozovkami, hospodárenia s mostami a agendy dopravného inžinierstva. Jeho nasadením, prevádzkou a rozvojom sa zvyšuje efektivita práce a skvalitňujú sa služby používateľom nielen v rámci rezortu dopravy, ale aj v ostatných rezortoch štátnej správy, samosprávy, v oblasti vedy a výskumu, školstva a riešenia projektov európskeho významu.”

foto-175
Vývoj IS na mieru

„Zavedenie systému EPIS do praktického používania v roku 2006 nám umožnilo efektívnejšie vykonávanie surveillance prenosných chorôb a naplnenie hlásení jednotlivých prípadov prenosných ochorení v zmysle zákona  č.355/2007Z.z. o ochrane podpore a rozvoji verejného zdravia.”

BPM procesné aplikácie

„Portál elektronických služieb mesta Košice prináša občanom a podnikateľom elektronické služby, vďaka ktorým môžu 24 hodín denne realizovať podania z oblastí daní a poplatkov, životného prostredia, dopravy, sociálnych vecí a pod. Moderné a prehľadné formuláre ponúkajú komunikáciu s magistrátom z pohodlia domova pre všetkých, ktorí nemajú čas alebo z nejakých dôvodov nemôžu prísť osobne. Integrácia na registre a externé systémy pozdvihla úroveň zdieľania dostupných informácií a ich využiteľnosť.”

Úverové procesy

„Formulárový portál sprístupňuje občanom elektronické služby, ktorými si môžu z pohodlia domova požiadať o 40 druhov sociálnych dávok. Služby rezortu v oblasti sociálnych dávok sme tak významne zjednodušili a sprístupnili ich širokej verejnosti vrátane osôb so zdravotným postihnutím.”

Produkty a služby

„Základ, prečo ma baví práca na projekte Odkaz pre starostu je, že predstavuje ďalšiu formu participácie a kontroly vo vzťahu občan – samospráva, ďalší priestor na riešenie konfliktov a nejasností a snahu o transparentnejšie jednanie.”

Mobilné aplikácie

„Mobilné aplikácie Odkazu pre starostu nielen výrazne rozširujú možnosti občanov otvorene komunikovať so samosprávou, ale tiež pochopiť, čo má samospráva na starosti. Vytvára na ňu pozitívny tlak. Myslím, že môže osloviť používateľov smartfónov, ktorí sú schopní ešte rýchlejšie upozorniť na problém v ich okolí. Zároveň aplikácia približuje samosprávu mladším ročníkom.”