Novinky02 Nov 2023

SOFTEC získal ďalšiu posilu. Novým riaditeľom marketingu sa stáva Marek Gešo

Významná konzultačno-softvérová spoločnosť SOFTEC dnes oznamuje príchod nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Marek Gešo (48), ktorý do firmy prichádza z Accenture, kde naposledy pôsobil ako riaditeľ marketingu a komunikácie pre sedem krajín strednej a východnej Európy a bol členom európskeho vedenia marketingu a komunikácie. V SOFTECU bude jeho hlavným cieľom posilnenie značky firmy ako preferovaného poskytovateľa technologických služieb a riešení pre popredné firmy a vládne organizácie v regióne a ako atraktívneho zamestnávateľa pre technologických nadšencov.

Gešo si prináša viac ako 20-ročné skúsenosti z integrovanej marketingovej komunikácie v odvetví konzultačných a IT služieb. Svoje skúsenosti získal v spoločnosti Accenture, jednej z najhodnotnejších značiek na svete v oblasti IT služieb, kde sa podieľal aj na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastúpil v roku 1998 ešte ako študent a od roku 2000 zastával rôzne pozície v segmentoch B2B, korporátnej komunikácie a B2C employer brandingu a náborového marketingu.

„SOFTEC považujem za poprednú IT firmu so slovenskými koreňmi a silným etickým kódexom, ktorá klientom z najrôznejších odvetví už viac ako 30 rokov prináša skutočnú hodnotu prostredníctvom technologických služieb a riešení. Zároveň je atraktívnym zamestnávateľom pre viac ako 400 odborníkov. Verím, že sa nám podarí posilniť ďalší rast nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v ďalších európskych krajinách, najmä v Rakúsku, Beneluxe, Balkáne alebo severnej Európe,“ hovorí Gešo.  

Je absolventom Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Vo voľnom čase sa venuje hre na bicie (koncertný hráč Paľo Drapák Bandu). Medzi jeho koníčky patrí aj šport.

Peter Morávek, výkonný riaditeľ SOFTECU, jeho nástup komentuje slovami: „Som rád, že sme získali ďalšiu významnú posilu potvrdzujúcu, že sme atraktívnym zamestnávateľom aj pre expertov s medzinárodnými skúsenosťami. Verím, že nám Marek pomôže rásť v oblasti digitálnych transformácií klientov a naďalej budovať a rozvíjať samotnú značku SOFTEC.“

Riešenia a služby spoločnosti dnes využívajú klienti v šestnástich krajinách strednej a východnej Európy. K tým najvýznamnejším patria skupiny VIG, Erste, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 alebo Orange.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Novinky15. July 2024

Bankový prehľad 2024: Aké témy rezonujú v slovenskom bankovníctve?

Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?

Novinky4. June 2024

Opäť sme sa stali najlepším dodávateľom Tatra banky

Tatra banka každoročne organizuje podujatie Tatra banka Top Supplier Day, počas ktorého oceňuje svojich partnerov za úspešnú spoluprácu v kategóriách Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal prvé miesto v kategórii Customer Experience (CX) za projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“. Táto funkcionalita umožňuje klientom Tatra banky sledovať priebeh ich žiadosti o hypotekárny úver v reálnom čase prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Softecon21. May 2024

Softecon 2024

Už 21 rokov prináša spoločnosť SOFTEC príležitosť na stretnutie biznis a IT komunity. Témy a rečníkov vyberáme vždy starostlivo tak, aby sme prinášali hodnotný pohľad na aktuálne trendy a zdieľali inšpiratívne príbehy z praxe. Ako už napovedá téma Transformácia: Návrat do budúcnosti, tento rok sme sa ponorili do príbehov digitálnej transformácie z rôznych odvetví s pohľadom do minulosti, súčasnosti i budúcnosti.​

Novinky9. April 2024

Darujte vaše 2 % SOFTEC PRO SOCIETY

Občianske združenie SOFTEC PRO SOCIETY založili zástupcovia spoločnosti v roku 2006. Je nepolitickým, neziskovým a dobrovoľným združením občanov a právnických osôb, ktorého cieľom je združovať odborníkov zaoberajúcich sa informatikou, so záujmom o rozvoj tejto disciplíny a so sociálnym cítením. Cieľom združenia je rozvoj vzdelanosti a znalostí v oblasti informatiky a pomoc pri praktickej aplikácii nových informatických poznatkov v praxi. Jedným z cieľov OZ je aj podpora sociálnych, kultúrnych, športových a vzdelávacích aktivít.