Pracovná ponuka

Delivery manažér

  • Bratislava
  • Plný úväzok
  • min. 3.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.

Popis pracovného miesta

Delivery manažér primárne zodpovedá za manažovanie dodávky vývoju softvérového diela na mieru a vedenie tímov. Musí mať schopnosť porozumieť celkovému Software Development LifeCycle vyvíjaného diela a nebáť sa challangovať architektov, analytikov, vývojárov alebo DevOpsákov. Dodávané dielo rieši „core“ procesy poisťovne a prešlo technologickou transformáciou na moderné technológie ako .NET core, Angular či SQL Server v najnovších verziách. Tieto technológie sú enablerom pre rozvoj business capabilít, ale na to aby sme ich so zákazníkom dokázali materializovať je potrebné urobiť aj adekvátne zmeny procesov, organizácie a ďalších nástrojov. Delivery manažér má na zodpovednosť aj rozpoznávanie týchto príležitostí, ale aj s tým spojených rizík a je lídrom pri ich zavádzaní. 

Súhrn


Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Možný termín nástupu: Dohodou
Vzdelanie v odbore: Informatika - SW inžinierstvo, IT management
Prax v odbore: Informatika - SW delivery management
Miesto: Einpark Bratislava
Ponúkaný plat: min. 3.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Zdieľať:

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO PONÚKAME?

  • možnosť pracovať na zmysluplných IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
  • kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
  • prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
  • prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
  • zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
  • množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
  • pravidelné cvičenia jogy a zdravého chrbta – online aj offline 
  • príspevok na jazykové vzdelávanie;
  • nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
  • priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklomiestnosťou.

Zručnosti


Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME?

  • Skúsenosti v oblastiSoftware Delivery LifeCycle;
  • Dobré plánovacie a organizačné schopnosti;
  • Adaptabilita – schopnosť rýchlo nadobúdať nové znalosti a schopnosti, a zavádzať ich do tímu (externého aj interného); 
  • Skúsenosti s vedením tímu alebo projektovým riadením;  
  • Zodpovedné plnenie záväzkov a iniciatíva;  
  • Plynulá angličtina.

Informácie o výberovom konaní

Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV.


Máš záujem? Pošli CV