Telco

Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova

Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.

Čo Slovak Telekom potreboval? 

Náš dlhoročný zákazník – Slovak Telekom, 100% dcérska spoločnosť Deutsche Telekom, globálneho lídra v poskytovaní telekomunikačných služieb, hľadal riešenie pre digitálne overovanie zákazníkov s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, a to bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka. Klient zároveň hľadal riešenie, ktoré vie byť v produkcii nasadené čo najrýchlejšie. 

Čo sme ponúkli? 

SOFTEC ponúkol Slovak Telekomu riešenie NFINITY – Digital Customer Onboarding – riešenie pre plne digitálne overenie zákazníka a digitálne podpisovanie zmluvných dokumentov pomocou tvárovej biometrie a vyťažením dát z dokladov pomocou technológie OCR. Umiestnenie riešenia v cloude umožňilo rýchly time-to-market. 

Ako to prebiehalo? 

V prvej fáze prebehla implementácia procesu pre nového prepaid zákazníka. SOFTEC dodal riešenie pre online overenie a onboarding zákazníka do produkcie za 6 týždňov. Toto bolo možné najmä vďaka tomu, že overovacie služby boli dostupné v cloude. Dodávka obsahovala integráciu NFINITY do systémov Slovak Telekomu, ako aj vývoj custom web aplikácie. Rovnako tak sme poskytli aj konzultácie pri integrácii web aplikácie na služby Ministerstva vnútra SR. 

„Riešenie NFINITY a SOFTEC ako partnera sme si vybrali na základe ich referencií a preto, lebo riešenie bolo pripravené na integráciu, keďže čas dodania do produkcie bol pre nás významný faktor. Produkčný pilot sme chceli mať čo najskôr v prevádzke, aby sme s predstihom pred plným komerčným spustením od užšej skupiny zákazníkov získali spätnú väzbu. 

So SOFTEC-om sa nám podarilo dodať prvú fázu za 6 týždňov, čo je veľmi rýchlo. S NFINITY máme dnes riešenie ktoré je technicky pripravené na použitie nielen pre prepaid scenár, ale aj pre ďalšie use-casy. Oceňujem rýchlosť dodávky, s akou to tím zvládol a spoluprácu so spoločnosťou SOFTEC môžem odporučiť,“ hovorí Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead.