Telco

Digitálny onboarding nových zákazníkov

Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.

Jednou z našich dodávok bola implementácia digitálneho onboardingu pre jedného z TOP 3 telekomunikačných operátorov. Spoločnou prioritou bolo zabezpečiť rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov pre operátora O2, pričom sme venovali osobitnú pozornosť užívateľskej skúsenosti.

Toto inovatívne riešenie umožnilo efektívne získavanie a registráciu nových zákazníkov na diaľku. Využívalo pokročilé technológie, ako je tvárová biometria a OCR technológia, ktoré zabezpečovali spoľahlivé overenie totožnosti v súlade s príslušnými právnymi požiadavkami. Digitálny onboarding sa stal rýchlym a plynulým procesom, čím sme pre zákazníka vytvorili príjemný dojem a zlepšili celkovú užívateľskú skúsenosť pre našich klientov.

Riešenie využíva moderný prístup s cloudovou službou SaaS v službe AWS, spĺňa vysoké bezpečnostné štandardy a zabezpečuje podporu klienta pri navigácii v technológiách cloudových riešeniach. Naša podpora zahŕňala aj vývoj mobilných aplikácií pre platformy Android a iOS s cieľom prilákať nových, najmä mladých, zákazníkov s vysokými očakávaniami.