Novinky04 Jun 2024

Opäť sme sa stali najlepším dodávateľom Tatra banky

Tatra banka každoročne organizuje podujatie Tatra banka Top Supplier Day, počas ktorého oceňuje svojich partnerov za úspešnú spoluprácu v kategóriách Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal prvé miesto v kategórii Customer Experience (CX) za projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“. Táto funkcionalita umožňuje klientom Tatra banky sledovať priebeh ich žiadosti o hypotekárny úver v reálnom čase prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Ocenenie je výsledkom hlasovania viac ako 900 zamestnancov Tatra banky, pričom finálny výber uskutočnili členovia predstavenstva. Tento úspech vnímame ako potvrdenie kvality našej práce a schopnosti prinášať inovatívne riešenia, ktoré zlepšujú zákaznícku skúsenosť.

Projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“ prináša klientom Tatra banky možnosť priebežne sledovať stav ich žiadosti o hypotekárny úver, vidieť všetky kroky, ktorými žiadosť prechádza, ako aj získať prehľad o parametroch úveru. Táto funkčnosť zvyšuje transparentnosť úverového procesu a poskytuje klientom dôležité informácie, čím zlepšuje ich celkovú skúsenosť pri interakcii s bankou.

Naša spolupráca s Tatra bankou je dlhodobá a založená na partnerskom prístupe. Spolupracujeme na viacerých aktivitách a procesoch v rôznych segmentoch banky. Sme hrdí na to, že môžeme prispievať k modernizácii a zlepšovaniu bankových služieb pre jednu z najvýznamnejších a najinovatívnejších bánk nielen na slovenskom trhu.  

Snaha o inovácie a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti je jedným z hlavných dôvodov, vďaka ktorej sme získali toto prestížne ocenenie. Veríme, že náš inovatívny prístup a riešenia budú aj naďalej prinášať vysokú pridanú hodnotu jej klientom.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Novinky1. October 2025

SOFTEC reaguje na dopyt na rakúskom trhu: novou posilou je Alexander Brabetz

Technologická spoločnosť SOFTEC oznámila ďalšie rozšírenie svojho manažérskeho tímu. Novou posilou sa stáva Alexander Brabetz, skúsený manažér s bohatou praxou v oblasti digitálnych riešení a podnikových transformácií. Jeho príchod je súčasťou stratégie firmy rozširovať svoje pôsobenie na rakúskom trhu, na ktorom medzi jej dlhoročných klientov patria firmy z popredných skupín ako Vienna Insurance Group či Raiffeisen Bank International. 

Softecon21. May 2025

SOFTECON 2025 - AI na scéne inovácií

Už 22 rokov je konferencia SOFTECON tradičnou platformou, kde sa stretáva biznis s technológiami. Minulý ročník privítal 300 lídrov a expertov z popredných spoločností ako Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Union, Kooperatíva, Orange, O2, Slovak Telekom a mnohých ďalších. Tento rok sa v útulných priestoroch Divadla Aréna zameriame na žiarivú hviezdu biznisovo-technologickej scény – generatívnu umelú inteligenciu. Pozrieme sa na to, ako ju firmy skutočne využívajú, kde už prináša reálnu hodnotu a kde zatiaľ zostáva skôr „divadlom“. Ukážeme konkrétne príklady využitia generatívnych modelov – od vývoja softvéru, cez zlepšovanie zákazníckej skúsenosti, až po retenciu zákazníkov. A nezabudneme ani na vzdelávanie: ako prispôsobiť školský systém, aby boli deti pripravené na svet, v ktorom AI hrá čoraz významnejšiu úlohu?

Novinky11. December 2024

PRAJEME VÁM VESELÉ VIANOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2025

Autorom obrázka je 9-ročný Markus, ktorý žije v Centre pre deti a rodiny v Martine. Markus je veselý a hravý druhák na základnej škole. Má rád aktívny pohyb a tvorenie, čo sa odráža v jeho záujmoch. Nedávno začal chodiť na futbalové tréningy, pretože túžil byť súčasťou tímu a zažiť radosť z hry. Okrem športu miluje kreslenie a zvieratká. V SOFTECu podporujeme mladých talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí nemajú ľahkú štartovaciu pozíciu. Veríme, že aj vďaka našej podpore má každý šancu namaľovať si budúcnosť, o ktorej sníva.

Novinky15. July 2024

Bankový prehľad 2024: Aké témy rezonujú v slovenskom bankovníctve?

Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?