Novinky02 Jun 2023

SOFTEC pomohol digitalizovať najväčšieho operátora na Slovensku

Technologická spoločnosť SOFTEC dodala a prevádzkuje pre Slovak Telekom, 100% dcérsku spoločnosť Deutsche Telekom, riešenie NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Ide o najnovšie riešenie spoločnosti SOFTEC pre plne digitálne overenie zákazníka a digitálne podpisovanie zmluvných dokumentov pomocou tvárovej biometrie s vyťažením dát z dokladov pomocou technológie OCR. NFINITY je overené riešenie s unikátnymi referenciami v bankovom, telekomunikačnom a poisťovacom priemysle. Umiestnenie riešenia v cloude umožňuje akcelerovanú implementáciu a aktiváciu pri garantovanej vysokej dostupnosti a kvality služby.

Slovak Telekom hľadal unikátne riešenie pre digitálne overovanie zákazníkov s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka. Prvá fáza bola zameraná na implementáciu procesu pre nového prepaid zákazníka. Overenie identity na diaľku umožňuje z biznisového pohľadu rozšíriť kanály pre predaj SIM kariet na viacerých partnerov a výrazne zlepšuje zákaznícku skúsenosť, pričom SIM kartu je možné použiť prakticky okamžite po zakúpení.

Martin Petriščák, riaditeľ divízie telekomunikačných a bankových systémov SOFTEC k tomu dodáva: „Toto riešenie sme od zámeru k funkčnému, integrovanému a plne otestovanému riešeniu dodali za relatívne krátky čas – šesť týždňov. Bolo to možné najmä vďaka tomu, že služby NFINITY sú plne dostupné v cloude a efektívnej spolupráci s tímom Slovak Telekom. Dodávka obsahovala integráciu NFINITY do systémov Slovak Telekomu, ako aj vývoj custom web aplikácie. Poskytli sme aj konzultácie pri integrácii web aplikácie na služby Ministerstva vnútra SR.“

Riešenie NFINITY si Slovak Telekom vybral na základe referencií a preto, lebo bolo pripravené na integráciu, keďže čas dodania do produkcie bol veľmi významným faktorom. “Chceli sme mať čo najskôr v prevádzke produkčný pilot, aby sme získali spätnú väzbu od užšej skupiny zákazníkov s predstihom pred plným komerčným spustením. Prvú fázu sa nám podarilo so SOFTECOM dodať za 6 týždňov, čo je veľmi rýchlo. Ich riešenie je dnes technicky pripravené na použitie nielen pre prepaid scenár, ale aj pre ďalšie možné prípady,“ uzatvára Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Novinky5. February 2024

SOFTEC ako prvý ponúka kvalifikovaný podpis rýchlo a lacno na diaľku, na pobočke, kdekoľvek - bez podmienok, bez predchádzajúcej prípravy, bez nutnosti návštev, bez špeciálneho hardware či ďalších komplikácií

Konzultačno-technologická spoločnosť SOFTEC dnes oznámila, že vytvorila unikátne riešenie, vďaka ktorému dokážu firmy a ich klienti veľmi jednoducho a pri nízkych nákladoch podpísať zmluvy s najvyššou možnou právnou akceptáciou, prostredníctvom tzv. kvalifikovaného elektronického podpisu klienta s kvalifikovanou časovou pečiatkou. Toto riešenie zodpovedá najnovšej platnej legislatíve EÚ (eIDAS), a naviac je užívateľsky prívetivé. Unikátnosť spočíva v tom, že kvalifikovaný podpis je možné vykonať bez predchádzajúcej prípravy, bez nutnosti návštevy klientov na pobočke a bez ďalších obmedzujúcich či procesne náročných podmienok, aké zvykli byť pri použití kvalifikovaného elektronického podpisu bežné. Nie je k nemu potrebný žiaden špeciálny hardware, žiadne dodatočné heslá ani úkony. Stačí využiť súčasné možnosti, ktoré ponúka napríklad biometria tváre za použitia dokladu totožnosti, prípadne rôzne smart kľúče. Riešenie umožňuje dodržanie písomnej formy uzatváranej dohody so zabezpečením identifikácie podpisujúceho klienta, napríklad spotrebiteľa. Podľa dostupných informácií je SOFTEC prvou firmou v stredoeurópskom regióne, ktorá prichádza s týmto riešením. 

Novinky12. December 2023

PF 2024

Autorkou obrázka je 12-ročná Janette, študentka siedmeho ročníka ZŠ v Piešťanoch. Jej najväčším koníčkom je umenie a kreslenie, ktorému sa odmalička venuje. Janette chodí na výtvarku, je kreatívna v mnohých smeroch a v jej náhradnej rodine, v Centre pre deti a rodiny v Piešťanoch, je veľmi obľúbená a aktívna.

Novinky2. November 2023

SOFTEC získal ďalšiu posilu. Novým riaditeľom marketingu sa stáva Marek Gešo

Významná konzultačno-softvérová spoločnosť SOFTEC dnes oznamuje príchod nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Marek Gešo (48), ktorý do firmy prichádza z Accenture, kde naposledy pôsobil ako riaditeľ marketingu a komunikácie pre sedem krajín strednej a východnej Európy a bol členom európskeho vedenia marketingu a komunikácie. V SOFTECU bude jeho hlavným cieľom posilnenie značky firmy ako preferovaného poskytovateľa technologických služieb a riešení pre popredné firmy a vládne organizácie v regióne a ako atraktívneho zamestnávateľa pre technologických nadšencov.

Novinky5. September 2023

Softec posilňuje na dvoch frontoch. Riaditeľom Softec CZ sa stáva Alexander Paál, telekomunikácie bude riadiť Šimon Skrak.

Významná konzultačno-softvérová skupina Softec dnes oznámila dôležité personálne posilnenie v top managemente. Po novom v ňom budú pôsobiť Alexander Paál a Šimon Skrak. Paál povedie českú pobočku v Prahe, Skrak naopak zastreší rozvoj segmentu telekomunikácií v oboch krajinách. Obaja prinášajú do firmy bohaté skúsenosti z oblasti technology, consultingu a digitálnej transformácie.