Novinky02 Jun 2023

SOFTEC pomohol digitalizovať najväčšieho operátora na Slovensku

Technologická spoločnosť SOFTEC dodala a prevádzkuje pre Slovak Telekom, 100% dcérsku spoločnosť Deutsche Telekom, riešenie NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Ide o najnovšie riešenie spoločnosti SOFTEC pre plne digitálne overenie zákazníka a digitálne podpisovanie zmluvných dokumentov pomocou tvárovej biometrie s vyťažením dát z dokladov pomocou technológie OCR. NFINITY je overené riešenie s unikátnymi referenciami v bankovom, telekomunikačnom a poisťovacom priemysle. Umiestnenie riešenia v cloude umožňuje akcelerovanú implementáciu a aktiváciu pri garantovanej vysokej dostupnosti a kvality služby.

Slovak Telekom hľadal unikátne riešenie pre digitálne overovanie zákazníkov s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka. Prvá fáza bola zameraná na implementáciu procesu pre nového prepaid zákazníka. Overenie identity na diaľku umožňuje z biznisového pohľadu rozšíriť kanály pre predaj SIM kariet na viacerých partnerov a výrazne zlepšuje zákaznícku skúsenosť, pričom SIM kartu je možné použiť prakticky okamžite po zakúpení.

Martin Petriščák, riaditeľ divízie telekomunikačných a bankových systémov SOFTEC k tomu dodáva: „Toto riešenie sme od zámeru k funkčnému, integrovanému a plne otestovanému riešeniu dodali za relatívne krátky čas – šesť týždňov. Bolo to možné najmä vďaka tomu, že služby NFINITY sú plne dostupné v cloude a efektívnej spolupráci s tímom Slovak Telekom. Dodávka obsahovala integráciu NFINITY do systémov Slovak Telekomu, ako aj vývoj custom web aplikácie. Poskytli sme aj konzultácie pri integrácii web aplikácie na služby Ministerstva vnútra SR.“

Riešenie NFINITY si Slovak Telekom vybral na základe referencií a preto, lebo bolo pripravené na integráciu, keďže čas dodania do produkcie bol veľmi významným faktorom. “Chceli sme mať čo najskôr v prevádzke produkčný pilot, aby sme získali spätnú väzbu od užšej skupiny zákazníkov s predstihom pred plným komerčným spustením. Prvú fázu sa nám podarilo so SOFTECOM dodať za 6 týždňov, čo je veľmi rýchlo. Ich riešenie je dnes technicky pripravené na použitie nielen pre prepaid scenár, ale aj pre ďalšie možné prípady,“ uzatvára Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Novinky4. June 2024

Opäť sme sa stali najlepším dodávateľom Tatra banky

Tatra banka každoročne organizuje podujatie Tatra banka Top Supplier Day, počas ktorého oceňuje svojich partnerov za úspešnú spoluprácu v kategóriách Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal prvé miesto v kategórii Customer Experience (CX) za projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“. Táto funkcionalita umožňuje klientom Tatra banky sledovať priebeh ich žiadosti o hypotekárny úver v reálnom čase prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Softecon21. May 2024

Softecon 2024

Už 21 rokov prináša spoločnosť SOFTEC príležitosť na stretnutie biznis a IT komunity. Témy a rečníkov vyberáme vždy starostlivo tak, aby sme prinášali hodnotný pohľad na aktuálne trendy a zdieľali inšpiratívne príbehy z praxe. Ako už napovedá téma Transformácia: Návrat do budúcnosti, tento rok sme sa ponorili do príbehov digitálnej transformácie z rôznych odvetví s pohľadom do minulosti, súčasnosti i budúcnosti.​

Novinky9. April 2024

Darujte vaše 2 % SOFTEC PRO SOCIETY

Občianske združenie SOFTEC PRO SOCIETY založili zástupcovia spoločnosti v roku 2006. Je nepolitickým, neziskovým a dobrovoľným združením občanov a právnických osôb, ktorého cieľom je združovať odborníkov zaoberajúcich sa informatikou, so záujmom o rozvoj tejto disciplíny a so sociálnym cítením. Cieľom združenia je rozvoj vzdelanosti a znalostí v oblasti informatiky a pomoc pri praktickej aplikácii nových informatických poznatkov v praxi. Jedným z cieľov OZ je aj podpora sociálnych, kultúrnych, športových a vzdelávacích aktivít.

Novinky5. February 2024

Kvalifikovaný elektronický podpis rýchlo a lacno na diaľku, na pobočke, kdekoľvek

Konzultačno-technologická spoločnosť SOFTEC dnes oznámila, že vytvorila unikátne riešenie, vďaka ktorému dokážu firmy a ich klienti veľmi jednoducho a pri nízkych nákladoch podpísať zmluvy s najvyššou možnou právnou akceptáciou, prostredníctvom tzv. kvalifikovaného elektronického podpisu klienta s kvalifikovanou časovou pečiatkou. Toto riešenie zodpovedá najnovšej platnej legislatíve EÚ (eIDAS), a naviac je užívateľsky prívetivé. Unikátnosť spočíva v tom, že kvalifikovaný podpis je možné vykonať bez predchádzajúcej prípravy, bez nutnosti návštevy klientov na pobočke a bez ďalších obmedzujúcich či procesne náročných podmienok, aké zvykli byť pri použití kvalifikovaného elektronického podpisu bežné. Nie je k nemu potrebný žiaden špeciálny hardware, žiadne dodatočné heslá ani úkony. Stačí využiť súčasné možnosti, ktoré ponúka napríklad biometria tváre za použitia dokladu totožnosti, prípadne rôzne smart kľúče. Riešenie umožňuje dodržanie písomnej formy uzatváranej dohody so zabezpečením identifikácie podpisujúceho klienta, napríklad spotrebiteľa. Podľa dostupných informácií je SOFTEC prvou firmou v stredoeurópskom regióne, ktorá prichádza s týmto riešením.