Account & Project manager – Financial Services
- Bratislava
- Plný úväzok
- min. 2.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Popis pracovného miesta
Máš vzťah k vývoju SW riešení, baví ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre teba state-of-mind a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú ťa trendy a inovácie, ale aj technologicky zabehané core IT systémy? Chceš pracovať na medzinárodných projektoch a mať ich pod palcom? Potom je tu tvoja šanca 🙂
Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme posilu na pozíciu Manažéra accountu.
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
- proaktívne zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov – od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
- identifikovať nové obchodné príležitosti u existujúcich zákazníkov, hľadať riešenia pre ich naplnenie;
- rozvíjať a udržiavať dobré vzťahy s klientom a zisťovať ich ďalšie potreby;
- dojednávať zmluvné podmienky;
- aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
- riadiť členov projektového tímu a team leadrov pri návrhu, vývoji a údržbe IS; operatívne riešiť projektové problémy.
Súhrn
Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Možný termín nástupu: Dohodou
Vzdelanie v odbore: Informatika - SW inžinierstvo, IT management
Prax v odbore: Informatika - SW delivery management
Miesto: Einpark Bratislava
Ponúkaný plat: min. 2.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Zdieľať:
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO PONÚKAME?
- možnosť pracovať na zmysluplných IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
- kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
- prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
- prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
- zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
- množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
- pravidelné cvičenia jogy a zdravého chrbta – online aj offline
- príspevok na jazykové vzdelávanie;
- nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
- flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
- priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklomiestnosťou.
Zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO OČAKÁVAME?
- relevantné skúsenosti s vývojom a implementáciou SW riešení;
- dobrá orientácia v problematike a potrebách poisťovníctva;
- min. 2 roky skúseností so starostlivosťou o klientov – priamy kontakt s klientom (konzultant, analytik, tím líder, projektový koordinátor);
- praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou;
- výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE/Insurance;
- angličtina a poľština – na pokročilej komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom);
- VŠ vzdelanie ideálne informatického/ekonomického zamerania;
- schopnosť preniknúť do oblasti technológií a rozumieť potrebám klienta;
- záujem a pozitívny vzťah ku koordinácií a motivácii ľudí.
Čo by Ti ešte nemalo chýbať:
- „drive“ a proaktívny prístup;
- schopnosť preberať zodpovednosť, doťahovať veci do konca;
- prozákaznícka a protímová orientácia;
- výborné komunikačné a negociačné zručnosti (rozhovory so zákazníkmi, vedenie rokovaní); manažérske a koordinačné zručnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.
Máš záujem? Pošli CV