Pracovná ponuka

Account & Business development manager – Banking & Telco

  • Bratislava
  • Plný úväzok
  • min. 2 500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Uvedená mzda je začiatok, výsledné mzdové ohodnotenie silne závisí od úrovne skúseností a výkonu.

Popis pracovného miesta

Naplňa ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre teba samozrejmosťou a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú ťa trendy a inovácie, ale aj technologicky zabehané IT systémy?

Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme posilu do silného tímu plného skúsených kolegov.

ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?

  • proaktívne zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov – od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
  • identifikovať nové obchodné príležitosti u existujúcich ako aj nových zákazníkov, hľadať riešenia pre ich naplnenie;
  • rozvíjať a udržiavať dobré vzťahy s klientom a zisťovať ich ďalšie potreby;
  • dojednávať zmluvné podmienky;
  • aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
  • riadiť členov projektového tímu a team leadrov pri návrhu, vývoji a údržbe IS;

Súhrn


Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Možný termín nástupu: Dohodou
Miesto: Einpark Offices, Einsteinova 33, 851 01 Bratislava
Ponúkaný plat: min. 2 500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Uvedená mzda je začiatok, výsledné mzdové ohodnotenie silne závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Zdieľať:

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť pracovať na zmysluplných a inovatívnych IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
  • kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
  • prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
  • prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
  • zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
  • množstvo športových a kultúrnych aktivít,  ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
  • nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou home office;
  • priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklo-miestnosťou. 

Zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • dobrá orientácia v problematike a potrebách bankovníctva a/alebo telekomunikácií;
  • min. 2 roky skúseností so starostlivosťou o klientov – priamy kontakt s klientom (konzultant, analytik, tím líder, projektový koordinátor);
  • relevantné skúsenosti s vývojom a implementáciou SW riešení;
  • praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou;
  • angličtina– na pokročilej komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom);
  • VŠ vzdelanie ideálne informatického/ekonomického zamerania;
  • záujem a schopnosť preniknúť do oblasti technológií a rozumieť potrebám klienta;
  • záujem a pozitívny vzťah ku koordinácií a motivácii ľudí. 

ČO BY TI EŠTE NEMALO CHÝBAŤ:

  • „drive“ a proaktívny prístup;
  • schopnosť preberať zodpovednosť, doťahovať veci do konca;
  • prozákaznícka a protímová orientácia;
  • výborné komunikačné a negociačné zručnosti (rozhovory so zákazníkmi, vedenie rokovaní);
  • manažérske a koordinačné zručnosti.

Informácie o výberovom konaní

Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV na kariera@softec.sk. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.


Máš záujem? Pošli CV