Do našej spoločnosti hľadáme experta na procesné záležitosti, ich optimalizáciu, zvyšovanie efektívnosti, implementáciu a meranie kvality. Baví Ťa identifikovať „slabé“ miesta a navrhovať možnosti riešenia? Baví Ťa zlepšovať procesy a prekážky na ceste dosiahnutia zmien vnímaš ako výzvu na prekonávanie sa?

ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?

  • zodpovednosť za automatizáciu interných procesov v Softecu. Naším cieľom je bezpapierová organizácia.
  • príprava plánu automatizácie na najbližšie obdobie, ako aj dlhodobej stratégie
  • príprava business case-ov pre navrhované zmeny
  • príprava procesnej analýzy a podpornej dokumentácie
  • prezentovanie svojich návrhov tímom, ako aj vedeniu spoločnosti
  • spolupráca pri vývoji a implementácii riešení, zavádzanie riešení do prevádzky a ich podpora
  • koordinácia činností týkajúcich sa úprav existujúcich alebo novovznikajúcich procesov, metodík, interných školení a zavádzania procesov s podporou nových resp. existujúcich systémov a projektov
  • podpora projektov pre našich zákazníkov.

OD VHODNÉHO KANDIDÁTA OČAKÁVAME:

  • pochopenie toho, ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít spoločnosti
  • chápe interné fungovanie organizácie
  • chápe doménu interných procesov (HR, ekonomika a prevádzka, controlling, …) a rozumie, čo znamená interný informačný systém v softwarehouse pozostávajúci z integrovaných nakupovaných a vlastných modulov;
  • má schopnosť identifikovať oblasti vhodné na optimalizáciu, pripraviť ich analýzu vrátane TO-BE navrhovaného stavu
  • má skúsenosti s modelovaním procesov, smernicami, štandardizáciou a so zefektívňovaním procesov
  • má schopnosť riadiť prácu organizovanú do projektov
  • má znalosť nástrojov na zvyšovanie efektívnosti
  • má relevantnú prax a vysokoškolské vzdelanie
  • angličtina na komunikatívnej úrovni je výhodou.

ČO PONÚKAME?

  • možnosť byť súčasťou firmy, ktorá vyvíja zmysluplné IT riešenia, ktoré uľahčujú život;
  • kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
  • prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
  • prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
  • zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevky na zdravie, na technologické vychytávky, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing a iné );
  • množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
  • kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
  • príspevok na jazykové vzdelávanie;
  • nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
  • priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovou zónou „plaza“ a cyklomiestnosťou (od júna 2021 sedíme v Einpark Bratislava).

Ak sa vidíš v tejto roli, neváhaj a pošli nám svoje CV s motivačným listom. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.

Odmena

min. 2 500,- €/mes. + variabilná zložka mzdy. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.

Miesto práce

Bratislava

Typ úväzku

Práca na plný úväzok

Typ zmluvného vzťahu

Pracovná zmluva

Dĺžka pracovného pomeru

Na dobu neurčitú

Benefity

Bonusy/prémia, Firemné akcie, Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby, Kafetéria, Možnosť home office, Možnosť si nadpracovať hodiny, Nadštandardná lekárska starostlivosť, Notebook, Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie, Príspevok na vzdelanie, Príspevok na šport/kultúru/voľný čas, Stravné lístky/príspevok na stravovanie, Ubytovanie/príspevok na ubytovanie, Vzdelávacie kurzy, školenia, Zvýhodnené pôžičky zamestnancom

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Požadované jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Uchádzať sa online

Je požadovaná platná e-mailová adresa.
Je požadované platné telefóne číslo

Pre výberové konanie na túto pracovnú pozíciu budú spoločnosti SOFTEC, spol. s r.o., Jarošova 1, Bratislava 831 03, IČO: 00 683 540 a SOFTEC CZ, s.r.o., IČO: 27919005, Praha 4, Na Strži 1702/65, PSČ 14062, spracúvať Vami poskytnuté (alebo z verejných zdrojov získané) osobné údaje, a to v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (EÚ) 2016/679. Odpoveďou na tento inzerát poskytujete vyššie uvedeným prevádzkovateľom svoje osobné údaje na účely a po dobu realizácie výberového konania. V súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov máte právo: (i) na prístup k osobným údajom, (ii) na opravu či doplnenie nepresných alebo nepravdivých osobných údajov, (iii) na vymazanie osobných údajov, ak už nie sú osobné údaje potrebné na účely, na ktoré boli zhromaždené či inak spracúvané, alebo ak zistíte, že boli spracúvane protiprávne, (iv) na obmedzenie spracúvania osobných údajov v osobitných prípadoch, (v) na prenosnosť údajov a (vi) vzniesť námietku, po ktorej spracúvanie Vašich osobných údajov bude ukončené, pokiaľ sa nepreukáže, že existujú závažné oprávnené dôvody pre spracúvanie, ktoré prevažujú nad Vašimi záujmami alebo právami a slobodami najmä, ak je dôvodom prípadné vymáhanie právnych nárokov a (vii) obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov. Ďalšie informácie o spracúvaní údajov spoločnosťou SOFTEC poskytujeme na emailovej adrese softec@softec.sk.