
Banky
Jednotný systém pre obsluhu klienta
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Úspešné rozšírenie aplikácie Tatra Banky pre efektívnejšie spracovanie exekučných príkazov.
Exekučné príkazy sú už v dnešnej dobe doručované elektronicky, čo umožnilo pokročiť v automatizácii ich spracovania. Veľká väčšina príkazov je spracovávaná plne automaticky, niektoré poloautomaticky s kontrolou spracovateľa. Proces spracovania exekúcií začína prijatím exekučného príkazu od exekútorov, Finančnej správy, Ministerstva spravodlivosti či Sociálnej poisťovne. Po prijatí príkazu sa automaticky overí, či povinní sú naďalej klientmi banky a podľa druhu príkazu je automaticky vytvorené nové, prípadne aktualizované už existujúce exekučné konanie. Parametre z príkazu sú aplikované zvyčajne bez potreby manuálneho zásahu a aplikácia pokračuje v spracovaní daného konania automatickým blokovaním, resp. zmenou blokovania finančných prostriedkov a realizáciou úhrad v prospech vymáhajúcich inštitúcií až po samotné ukončenie exekúcie.
Aplikácia na automatické spracovanie exekúcií je úspešným príkladom procesnej aplikácie, ktorá už zo svojej povahy pracuje s komplexnou štruktúrou údajov na sledovanie a optimalizáciu procesu spracovania exekúcií. Automatizáciou doteraz manuálnych úkonov, ako sú napríklad prepis príkazu, blokovania či platby, priniesla aplikácia zrýchlenie a zefektívnenie procesu spracovania exekučných príkazov a zníženie chybovosti spôsobenej ľudským faktorom. Keď k tomu pripojíme bohatú škálu notifikácií, integráciu s ďalšími bankovými systémami, množstvo aplikačných funkcií a zohľadnenie množstva zákonných požiadaviek, aplikácia sa javí ako nevyhnutnosť pre každú modernú banku, ktorá musí každodenne riešiť spracovanie veľkého množstva exekučných príkazov v zákonných lehotách.
Projekty
Banky
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vzdialené overenie klienta na základe biometrických znakov jeho tváre za účelom založenia osobného účtu v Tatra banke a predaja spotrebného úveru.
Banky
Implementácia riešenia NFINITY na vzdialené overenie identity klientov ČSOB banky do procesu plne digitálneho onboardingu nového klienta. Vďaka OCR modulu sa zefektívňujú pobočkové procesy banky.
Banky
Vybudovanie nového omnichannel pobočkového systému pre SLSP.