Banky

Jednotný systém pre obsluhu klienta

Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.

SOFTEC vytvoril pre Raiffeisen Bank nový pobočkový systém – Unified Front End, ktorý umožňuje bankárom vytvoriť konto individuálneho klienta, otvoriť účty, založiť karty, internetové bankovníctvo a ďalšie produkty v jednotnom prostredí, ktoré je prehľadné, eliminuje chyby a vedie bankárov bez nutnosti dlhého školenia.

Systém bol vyvíjaný od roku 2018 agilným prístupom v úzkej spolupráci s bankou a ich zamestnancami a nasadený do prevádzky na všetky pobočky bol postupne od roku 2020. Po jeho zavedení sa skrátila doba obsluhy klientov o 2/3 času.

V ďalších rokoch bol systém rozšírený o ďalšie funkcie ako zakladanie právnických osôb a ich účtov, správu úverových produktov, spracovanie žiadostí o úvery, karty, bezúročné rezervy, kalkulačku úverov, AML, CBL a investičné dotazníky a kontroly.

Na rovnakom frameworku sú postupne vyvíjané aj ďalšie aplikácie – Hypotekárny portál pre externých poradcov (2020) a Custody WEB (2021) pre správu investičných fondov.

Framework je strategický systém architektúry Raiffeisen Bank pre nové front-end aplikácie a je vysoko oceňovaný vedením banky pre svoju flexibilitu, jednoduchosť a efektivitu.