
Banky
Jednotný systém pre obsluhu klienta
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Elektronizácia predajných procesov stavebných sporiteľní s projektom DEUS.
DEUS plne odbúrava papierové tlačivá žiadostí o úver: spotrebiteľský úver pre fyzické osoby, úver na bývanie pre fyzické osoby a spotrebiteľský úver na vybavenie domácností. Žiadosti sú podávané elektronicky a systém stráži ich spracovanie. Proces pokrýva aj schvaľovanie a prípadnú komunikáciu medzi obchodníkom a pracovníkmi back-office o nedostatkoch v žiadosti. Elektronizácia procesu umožnila, aby neexistovali žiadosti „na ceste“. Každá žiadosť je ihneď pridelená pracovníkovi/skupine, ktorá sa s ňou má ďalej zaoberať. Pre každú rolu sú merané a sledované časy spracovania, pričom sú vyhodnocované oproti stanoveným časom (SLA). Elektronizácia výrazne zrýchlila proces, ktorý v ideálnom prípade netrvá dni, ale hodiny.
V rámci Prvej stavebnej sporiteľne (PSS) bol DEUS prvým projektom realizovaným s prvkami agility, pričom prvé interaktívne demo aplikácie bolo prevedené už po troch týždňoch od začiatku projektu.
DEUS má plne responzívny dizajn a znamenitý používateľský zážitok. Obchodnú sieť PSS tvorí vyše 1 200 obchodných zástupcov v 9 regiónoch celej SR.
Projekty
Banky
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vzdialené overenie klienta na základe biometrických znakov jeho tváre za účelom založenia osobného účtu v Tatra banke a predaja spotrebného úveru.
Banky
Implementácia riešenia NFINITY na vzdialené overenie identity klientov ČSOB banky do procesu plne digitálneho onboardingu nového klienta. Vďaka OCR modulu sa zefektívňujú pobočkové procesy banky.
Banky
Vybudovanie nového omnichannel pobočkového systému pre SLSP.