
Banky
Jednotný systém pre obsluhu klienta
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vybudovanie nového omnichannel pobočkového systému pre SLSP.
Slovenská sporiteľňa (SLSP) je v súčasnosti najväčšia retailová a korporátna banka na Slovensku. Z dôvodu podpory svojej digitálnej stratégie, efektívnejšieho rozvoja a eliminovania operačných rizík sa s našou pomocou rozhodla modernizovať svoj pobočkový systém.
Nová funkčnosť je postupne implementovaná pre viac ako 2000 zamestnancov banky na približne 190 pobočkách, back-office a centrále banky a pokrýva oblasti hotovosť a platby, účty a vklady a starostlivosť o klienta.
Vďaka novej omnichannel a mikroservisnej architektúre sa postupne zapájajú do procesov aj ďalšie kanály, predovšetkým online/digital (George), zariadenia (tablety) a platformy (MS Azure cloud).
Vývoj nového systému je realizovaný pomocou aktuálnych technológií, vrátane:
Vývoj je založený na DevOps princípoch s využitím platformy OpenShift.
Čo bolo cieľom projektu?
Projekty
Banky
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vzdialené overenie klienta na základe biometrických znakov jeho tváre za účelom založenia osobného účtu v Tatra banke a predaja spotrebného úveru.
Banky
Implementácia riešenia NFINITY na vzdialené overenie identity klientov ČSOB banky do procesu plne digitálneho onboardingu nového klienta. Vďaka OCR modulu sa zefektívňujú pobočkové procesy banky.
Banky
Vývoj platobnej peňaženky RaiPay a business aj technická end-to-end analýza jej rozvoja.